De boodschap die binnenkomt

De boodschap die binnenkomt  

De brievenbus blijft uiterst effectief toegang bieden tot de consument. "Het gros van de Belgen kijkt steeds reikhalzend uit naar het openen van z'n brievenbus", aldus bpost, op basis van resultaten uit het doorlopende Paper Reach Survey-onderzoek. "Ook wat het uitlokken van conversie betreft, laat direct mail mooie cijfers noteren." Cijfers van het Nederlandse postbedrijf PostNL onderschrijven die bevindingen: "De relevantie neemt toe en de waardering stijgt."

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Verpakking & Label 

Verpakking & Label maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.